۵ پاسخ

زیر ۱۴۰عزیزم

تا 120نرماله

مال من صبحانه ۹۸ بود
نهار ۱۱۷بود
شام ۱۳۲

من که انجام دادم دکترم گفت اگه پایین ۱۲۰بود خوبه ولی اگه بالای ۱۲۰ بود بیا که دارو برات بنویسم

این هفته های آخر زیر 140 باشه نرماله

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی