خیلی زیاده، چند وعده دیگه هم تست کن، همون تغذیه و کارهای عادی رو بکن ببین بازم قند دو ساعته ات بالاست یا نه.
اگه بالا باشه باید سریع به دکتر بگی و رژیم بگیری خدای نکرده بچه دیابتی نشه
قبل این که قندتو با دستگاه چک کنی اول 15دقیقه پیاده روی کن بعد یه سرویس بهداشتی برو بعد قندتو بگیر خیلی پایین میاره قندتو اینجوری
دوساعت بعد صبحانه نه شامی که برنج و قورمه سبزی بخوری عزیزم😐بعدم آزمایشگاه دقیق تره تا دستگاه های خونگی
زیر ۱۳۰باید باشه
باید زیر ۱۲۰ باشه
دستگاه زیاد تر میزنه خیالت راحت و نگران نباش
کدو رنده کن تو ماست بخور
زیاده رعایت کن
هفتت بالاس انسولینی؟
زياده خيلي رعايت كن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.