قند ناشتا۸۷و قند دوساعت بعد ۱۳۳باشه زیاده؟؟؟؟

۴ پاسخ

بله خوبه دوساعت بعدت بستگی داره چی خورده باشی

خوبهه

بستگی به رنج ازمایشگاه داره
برای من رنجش زده بود زیر ۱۳۵ اوکیه بعد صبحانه

فكر كنم خوبه
برا من زده بود بعد از دو ساعت زير ١٤٠باشه نرماله

سوال های مرتبط

مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 💙 مامان رادمهر 💙 ۷ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم روزهای ابتدایی تولد