قند دوساعت بعد صبحانم ۱۴۵ خطرناکه؟؟؟🥺

۳ پاسخ

قند دوساعته باید زیر ۱۲۰ باشه
برامن ۱۴۰ بود ک‌انسولینی شدم
نگران نباش عزیزم احتمالا بگه رژیم رعایت کن دوباره ازمایش بده
اگه بازم بالا بود دارو میده

بعد ۲ ساعت ۱۴۵ بوده ؟
باید زیر ۱۵۰ باشه خوب
ولی باید دکترت ببینه اینجا هیچ کس دکتر نیست که بتونه کمک تخصصی بهت بکنه
ولی چون باید زیر ۱۵۰ باشه و برا شما ۱۴۵ بوده شاید لب مرز به حساب بیاد یا بگه مثلا رعایت کن یا هر چیزی . امیدوارم دیابت محسوب نشه برات🍃💛
راستی قند ناشتات چند بوده ؟؟

دیابت باید انسولین بگیری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان مانیسا خانم مامان مانیسا خانم ۵ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۱۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد