۶ پاسخ

قندت لب مرزه خیلی مراقب باش

لب مرزی رعایت کن
من بعد صبحانه ام ۵۹ بود نمیدونم چرا اینقدر پایین

بعد از صبحانه ات خوبه
ناشتا باید ۹۰به پایین باشه

ناشتات یه کم بالاست
رعایت کنی اوکی میشه

خیلی بالا نیست با رژیم غذایی درست میشه میاد پایین

فک کنم لب مرزی و باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین✨ مامان دلوین✨ ۱۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۳ ماهگی