مامانا صدک ۵۰ برای رشد جنین چطوره؟

۸ پاسخ

از کجا اینو متوجه شدی؟

عالیه

منم هر موقع میرم صدک ۵۰ یا ۵۱

عالییی

عالیه 👌

عالی ترینشه یعنی نرمال نرمال قندک منم صدک ۵۰😍

عالیه.

خوبه عزیزم متوسط نه لاغر نه تپل

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان شیطونک مامان شیطونک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 مامان آسمان ☀️🌈🌧️🌛 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان اِلیان مامان اِلیان هفته سی‌ونهم بارداری