صدک ۵۰ تو سونو رشد ینی چی

۵ پاسخ

یعنی بین ۱۰۰ نفر از ۵۰ نفر وزنش بیشتره و از ۵۰ نفر وزنش کمتر .صدکش خوبه .وزنش چقدر بود چند هفته ای

من اطلاعی ندارم اما دوستان گهواره گفتن صدک باید بالا 90نباشه
زیر 10 هم نباشه
مثلا گفتن صدک 40 یعنی رشد بچه نسبت ب چهل درصدشون خوبه نسبت ب 60درصد کمتره

خوبه از ۱۰ تا ۹۰ درصد نرماله

یعنی از ۵۰ درصد جنین ها رشدش بیشتر

یعنی خوبه رشدش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه کوچولو🎀 مامان فاطمه کوچولو🎀 ۱ ماهگی
مامان mahak😍🥹 مامان mahak😍🥹 ۱ ماهگی
مامان سامیار🤍 مامان سامیار🤍 ۳ ماهگی