۴ پاسخ

ابگوشت و حلیم بیشتر بخور

عالیه گلم رو خط نرمال داره میره بالا صدک۵۰هم یعنی از۱۰۰جنین ۵۰جنین از جنین شما وزنشون بالاتره و ۵۰جنین از جنین شما پایینترن که جنین شماالان روخط نرمال قرارداره.وسطه امیدوارم متوجه شده باشی😃

وزنش خوبه عزیزم نگران نباش

تصویر

صدک یه نموداربارداری هست نسبت به اون وزن احتمال میدن

سوال های مرتبط

مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 مامان 🍼👶🫂🤰👩‍❤️‍👨🍀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی