توی سونو گرافی صدک که میزنه ینی چی؟؟ چند باشه خوبه؟

۴ پاسخ

من تو ۳۱ هفته صدک ۱۷ درصد بود دکتر گفت وزنش خیلی پایینه

مربوط ب وزنه نینیه
نزدیکای پنجاه یکم بالا پایین اوکیه
خیلی پایین یعنی وزن کم
خیلی بالا یعنی اضافه‌وزن

هر سونوگرافی نسبت ب پذیرش خودش صدک میده زیاد مهم نیس

هرچی به ۵۰نزدیک تر باشه خوبه کم تر باشه وزنش کمه بیشتر بشه وزنش بیشتره

سوال های مرتبط

مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه‌طلایی🐣 مامان جوجه‌طلایی🐣 ۷ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد ۹ ماهگی
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان مهیار ومهبد مامان مهیار ومهبد ۳ ماهگی