خانوما صدک چندباشه توی سونو خوبه؟؟

۶ پاسخ

صدک چی هستش

الان من صدک دارم ینی

ببخشید صدک چیه

صدک واسه چیه

من ۱۲ بود خیلی کمه دکتر لیدی میل بهم داده روزی دوبار بخورم

هرچی به پنجاه نزدیک‌تر بهتر
یعنی وسط باشه
نه کن و نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه‌طلایی🐣 مامان جوجه‌طلایی🐣 ۷ ماهگی