این صدک ک توی سونو مینویسن ینی چی؟؟؟

۶ پاسخ

یعنی هرچی به۱۰۰نزدیک تر باشه بچه رشدش بیشتر بوده و هرچی کمتر باشه ،رشد کمی داشته

مربوط ب رشده زیر ده یعنی کم رشد کرده بالای نود یعنی بیش از اندازه رشد کرده

بین یک تا صد جنین هم سن خودش ، بچه شما نفر چندم هست ، هرچی به اوایل و اواخر نزدیک باشه خطرناکه ، نرمالش اینه که حد وسط باشه

هرچی ب صد نزدیک بشی تپل تره

مثلا زده پنجاه ینی بچه شما از پنجاه بچه دیگ‌تپل تر و از پنجاه بچه دیگ کوچولو ترع ینی متوسطه

درصد رشدبچه

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 مامان سید‌ عماد🩵👼🏻 ۳ ماهگی
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی