سلام صدک ۴۴ درصد ینی چی برا سونو وزن زده

۲ پاسخ

ن عزیزم مشکلی نیس ..صدک زیر ۲۰ رو میگن خیلی کمه ..نگران نباش...تازه از الان ب بعد وزن گیری جنین شروع میشه

یعنی از ۴۴ درصد هم هفته های خودش وزنش بالاتره

سوال های مرتبط

مامان سارا.سلین🫀🤎 مامان سارا.سلین🫀🤎 ۱۱ ماهگی
مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی