۳ پاسخ

مرسی عزیزم از توضیحت

ینی از ۵۰ درصد بچه ها بالا و ۵۰ درصد پایین تر ازاون وزن بچه شما هستن ینی دقیقا تو وزن نرمال هستش

خوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🤲🏻 مامان معجزه خدا🤲🏻 ۲ ماهگی
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی