سلام خانما صدک ۴۷٪ درصد ینی چی؟

۵ پاسخ

وزنش چقدر بود

ببین میگن بالای ۵۰صدکش نرماله پیش کی رفتین سونو

یعنی رشدش، از بین صدتا نی نی از 47 تا نی نی بیشتره.
از 53 تا نی نی کمتره.
صدکت خوبه و روی محدوده نرمال و متوسط هست.

یه جور میانگینه
یعنی اگه ۱۰۰ تا بچه هم سن نی‌نی شما باشن
۴۷ تاشون وزنش کمتره بقیه بیشتر
عدد خوبیه خداروشکر وزنش خوبه

سلام کجا بوده

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان نی نی گل و بلبل مامان نی نی گل و بلبل ۹ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۹ ماهگی