۲ پاسخ

مثلا صدک ۶۰ یعنی وزن بچه از ۶۰ درصد بچه ها بیشتر و از ۴۰ درصد بچه ها کمتره. با این اوصاف صدک زیر ۱۰ و بالای ۹۰ خوب نیست

برا بعضیا نوشتن من ننوشته بود دادم چت جی پی تی خودش گفته چنده
در کل اینجا هرکی یه چیزیم میگه من نشون دکتر دادم گفت وزنش کاملا نرماله
ولی از بقیه بیشتر از من بود

سوال های مرتبط

مامان دو جوجه مامان دو جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان M.m مامان M.m ۱ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی