خانما صدک جنین پایین باشه چی میشه ؟؟
صدک چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

۲ پاسخ

صدک یعنی بین چند درصد بچه های دیگه بچتون کجا قرار داره مثلا صدک ۲۰ یعنی بچتون از ۲۰نفر وزنش بهتره و از ۸۰ نفر کمتر

هرچی پایین باشه یعنی رشد بچه کمه بین 30 تا50 نرمال بالای 50 عالیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۳ ماهگی
مامان نورا❤️🥹 مامان نورا❤️🥹 ۲ ماهگی
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۱ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۶ ماهگی
مامان Asra👶🏻🤍 مامان Asra👶🏻🤍 ۱۰ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی