سلام مامانا شما هم نافتون زده بیرون؟؟

۸ پاسخ

اره تازه سمت چپش بیشتر زده😂😂

اره ‌‌‌‌.

من فقط درد میکنه نزده بیرون

مال من یه هفته ای هست داره کم کم میاد بیرون فک کنم نینی داره انگشت میکنه توش😂

نه حالت افتاده داره

وااای واسه من روز به روز داره میاد

نه
سوراخش عمیقتر شده

سلام ماله من بدم زده بیرون داره میترکه

سوال های مرتبط

مامان دیانا ❤️ آدرینا مامان دیانا ❤️ آدرینا ۱۱ ماهگی
مامان نینی خانوم مامان نینی خانوم ۸ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری