خانما بیمه تکمیلی سامان چجوریه؟ راضی بودین؟

۳ پاسخ

فقط اگر جایی بری که قرارداد داشته باشن که خودشون انلاین کم کنند خوبه
وگرنه اگر بخوای فاکتور و اینا ببری پول بده نیستن خیلی اذیت میکنند اخرم الکی ی بهونه میارن رد میکنند

نه من اصلا راضی نبودم

مال ما قبلا سامان بود عالی بود اکثر جاها قرار داد آنلاین داشتن راحت بودم

سوال های مرتبط