۷ پاسخ

من باردار نبودم درست بود زدم
منفی نشون داد

مزخرفه بنظرم

نه خوب نیست خیلی برای من که الکی هاله مثبت انداخت

منم۱۲م ولی تست نزدم

همشون حساسیت لازمو دارن

اره خوبه
بزار روز ۱۵ بزن

خوبه بد نیست

سوال های مرتبط

ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ ܢܚ݅ࡅ࡙ܝ‌ࡅ࡙ࡍ߭♥️ قصد بارداری
مامان بلوبری  🫐 مامان بلوبری 🫐 هفته نهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته سی‌ودوم بارداری
هانیه هانیه قصد بارداری
منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان 👩‍🍼 مامان 👩‍🍼 قصد بارداری