من از معاینه خیلی میترسم

۵ پاسخ

معاینه درد نداره ولی بعضی از پرستارا وحشی ان بد انجام میدن

معاینه برای چی؟
اگه شل کنی و نفس عمیق بکشی دردو حس نمیکنی
منم امشب میخوام برم برا معاینه ۳۷ کامل شدم

چیزی نداره فقط باید شل کنی و نفسهای عمیق بکشی

اصلا درد نداره فقط موقع معاینه خودتو شل کن

اصلا درد نداره

سوال های مرتبط

مامان آنیل🧸🤎 مامان آنیل🧸🤎 ۴ ماهگی