من مثل چی از معاینه میترسم چیکار کنم🥺

۴ پاسخ

عزیزم من تجربه ندارم ولی شنیدم اگه شل کنی اصلا درد نداره،مثل رابطه یا سونو واژینال،یا حتی ساده ترینش مثل آمپول زدن که وقتی شل میکنیم درد نداریم و وقتی خودمونو سفت میکنیم چقدر یه آمپول درد داره.

اصلا ترس نداره دردش مثل نزدیکی کردنه...فقط شل کنو لذت ببر😂

درد نداشت
بستگی ب دکترت داره

اصلا ترس نداره کافیه شل بگیری
و کلا ۳ یا ۴ ثانیه طول میکشه

سوال های مرتبط

مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی