عزیزم من تجربه ندارم ولی شنیدم اگه شل کنی اصلا درد نداره،مثل رابطه یا سونو واژینال،یا حتی ساده ترینش مثل آمپول زدن که وقتی شل میکنیم درد نداریم و وقتی خودمونو سفت میکنیم چقدر یه آمپول درد داره.
اصلا ترس نداره دردش مثل نزدیکی کردنه...فقط شل کنو لذت ببر😂
درد نداشت
بستگی ب دکترت داره
اصلا ترس نداره کافیه شل بگیری
و کلا ۳ یا ۴ ثانیه طول میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.