۴ پاسخ

سلام عزیزم منم ماه اخر همینجوری بودم
تقریبا تا 10 روز بعد زایمانم این حس خواهد بود و به مرور زمان کمتر میشه

اره معمولن آخر هفته ها

گریه دارم گریم نمیاد، خسته شدم از بی کسی و درک نشدنم💔 تا خرخره تو افسردگی غرق شدم

منم خیلی

سوال های مرتبط

مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرم😍🤍 مامان گل پسرم😍🤍 هفته سی‌وششم بارداری