سلام دوستان اسم سجاد خوبه

۱۰ پاسخ

سلام عزیزم قدیمی شده دوروز دیگه بزرگ بشه شاکی میشه ک چرا اسم منو قدیمی گذاشتین الان هم ک همه اسمای ایرانی میذارن دوروز دیگه بره مدرسه میبینه همه اسماشون فرق داره باهاش

برهان هم اسم مذهبیه اشتباه نکنم تو سوره بقره هست

توروخدا یک اسم قرآنی به گلسا بیاد

طاها دوست داشتم اسم داداشمه

سلامت باشی

قربونت😘

بله خیلی قشنگ اما اگه یه چیزی بگم به دلتون نیاد اسم پسر خاله من سجاد همیشه خدا مریض بود البته همسن من الان 35 سالش براش رفتن پیش کسی که سر کتاب باز میکنن گفت چون اسمش سجاد و امام سجاد مریض بوده این هم بخاطر اون مریض میشه اسمشو عوض کنید درست میشه اسمشو عوض کردن و واقعا دیگه سر هر چیزی مریض نمیشه به دلت نگیر عزیزم فقط چون پرسیدی منم تعریف کردم معذرت خواهی میکنم بازم

قدیمیه

شما اسمی مدنظر ه
دارید بگید بهم

بله بله☺️

سوال های مرتبط

مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان ارتا و… مامان ارتا و… هفته بیستم بارداری
مامان جوجه👼🏻 مامان جوجه👼🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بی نام مامان بی نام هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شاهیار مامان شاهیار روزهای ابتدایی تولد