خانماتفاوت بخورسردوگرم چیه

۴ پاسخ

اگه برلی اتاق بچه میخوای باید سرد بگیری به دلایل زیر

تصویر

میگن سردبهتربرای سرفه نمیدونم چکارکنم

دکتر بهم گفت گرم برای زمستون خوبه سرد برای تابستون

نمدنم والا من که گرمشو دارم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان وروجک مامان وروجک ۶ ماهگی
مامان نویان👼💙 مامان نویان👼💙 ۱۴ ماهگی
مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ مامان ▪︎ بچه میو ▪︎ ۱۵ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی