ناهارتون چیه؟‌
.

۲۴ پاسخ

هنوز صبحانهونخوریم اصلا دلم نمیخواد فکر کنم ناهار چی بزارم

ماهی

مشهد بارونیه مامانم میخاد اش بزاره

لوبیا سبز

هیچیی سفارش میدم.مهم اینه ک پسرم ناهار داره😁

سوپ ، جاتون سبز🤗

هنوز زیر پتو بلند نشدم 😐😂

قیمه و‌سالاد کاهو‌، برای طنین‌سوپ

ماکارانی

تازه داریم صبونع میخوریم برای بعدا ماهی سرخ کردنی میزارم

قیمه و خوراک لوبیا

عدس پلو

ابگوشت

خیلی خوشمزش🤤هیچی

پاستا اگر وقت کنم

هیچی ب ذهنم نمیرسه

نهار من چلو گوشت نذری از دیشب

ماهی شکم پر

مامانم عدسی میخاد بذاره

مرغغ ربی

قرمه سبزی

سلام گلم من پر شدم میشه درخواست بدی داشته باشمت

هیچی فعلا
تا صبح دخترم بیدار بوده.الانم بیداره 🤦‍♀️

قورمه سبزی

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار ۱۲ ماهگی
مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان لیانا🧿👶🏻 مامان لیانا🧿👶🏻 ۱ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی