سلام کسی میدونه این آزمایش چیه و جوابش چیه

تصویر
۳ پاسخ

یکی از فاکتورها برای بررسی عفونت یا التهاب تو خونه عزیزم
میزان‌ش از حد نرمال بالا تره
یه عفونتی داره بدنتون حین آزمایش یا چند روز قبلش سرماخورد نبودید؟

سطح پروتئین که التهاب بدن رو نشون میده.که این آزمایش میگه بدن دچار التهابه

نمیدونم ازمایش چیه
فقط میدونم خیلی بالاست

سوال های مرتبط

مامان فاطمه وحامد💞 مامان فاطمه وحامد💞 ۱ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۱۴ ماهگی
مامان لیام❤️و تودلی مامان لیام❤️و تودلی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی