۷ پاسخ

پیامک خشک و خالی چه فایده
بگو کادو بدهههه😂

پیامک هاشون دلنشین آینده بچه هامون زیر نشین

ر.ی.د.م تو دهنتون چرا پیام یک‌سالگی رو تو یازده ماهگی براش فرستادین؟ 😶
ر.ی.د.م تو خودتون و وزارتتون

چه فونتی😁

برا ما چرا نیومد پس

کدرهگیری و شماره پرونده چیه؟بعدم الان پسرم یازده ماهش شده امروز پیام اومد

از طرف وزارت بهداشت پیام تبریک تولد فرزندته دیگه خیلی واضحه برا تولد دختر منم اومد
چیز خااااااااصی نیست🤣

سوال های مرتبط