پیامک خشک و خالی چه فایده
بگو کادو بدهههه😂
پیامک هاشون دلنشین آینده بچه هامون زیر نشین
ر.ی.د.م تو دهنتون چرا پیام یکسالگی رو تو یازده ماهگی براش فرستادین؟ 😶
ر.ی.د.م تو خودتون و وزارتتون
چه فونتی😁
برا ما چرا نیومد پس
کدرهگیری و شماره پرونده چیه؟بعدم الان پسرم یازده ماهش شده امروز پیام اومد
از طرف وزارت بهداشت پیام تبریک تولد فرزندته دیگه خیلی واضحه برا تولد دختر منم اومد
چیز خااااااااصی نیست🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.