بچه ها سرکلاژ بده؟

۸ پاسخ

ن گلم منم انجام دادم

نه مطلق چرا. من تا سه روز استراحت نسبی بودم. بقیه روزا هم مواظب بودم. خم نمیشدم تند راه نمیرفتم. کارای روزه مره مثل مسواک زدن، رفتن به آشپزخونه، لباس عوض کردن، اینارو خودم میکردم .

نه اصلابدنیست
خداروشکر یه راه برای پیشگیری از زایمان زودرسه

ن بدنیس. بعدعملم اصلادردنمیکنه اصلا. اززایمان زودرس جلـوگیری میکنه

من انجام دادم راضیم

ن بابا چرا بد باشه از زایمان زودرس جلوگیری میکنه عزیزم بچه تو خطر نیس

اصلا بد نیست. اگه سرویکست زیاد نیومد پایین استراحت نسبی. من چون سرویکسم ۱۰ شد و دهانه رحمم بازه استراحت مطلق شدم.

من سرکلاژم. نه بد نیست چیش بد باشه. خیالت راحت میشه

سوال های مرتبط

مامان دایان مامان دایان ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۹ ماهگی
مامان فراز مامان فراز هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان البالو مامان البالو روزهای ابتدایی تولد
مامان امید کوچولو😍❤ مامان امید کوچولو😍❤ ۱ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس 🩷🩵نیکان مامان نفس 🩷🩵نیکان هفته بیست‌وهشتم بارداری