بچه ها سرویکس ۳۰ باید سرکلاژ شم؟

۱۱ پاسخ

من از۴۰انومالی شدم ۳۰ سرکلاژ شدم
عمل راحتیه خیالتم راحت میشه
فقط استراحتش سخته

الانم سر این ک انتی انجام دادم 32
انتی یرا شما چند بود

من بارداری قبلیم 30 بودم با استراحت تا هفته 39 رفتم
مراعات میخواد

منم 30 بودم بعدش شد33 ولی خب دکترم چیزی نگفت گف همه چی عالیه البته ازروزاول استراحت میکردم وشیاف استفاده میکردم به خاطرلکه بینی

اره باید انجام بدی چون من هفته تو ۳۶ بودم تا چند وقت هفته ۲۵ یهو شد ۳۰ دیگه ریسک داشت دکتر عمل نکرد

نه زیر ۲۸ سرکلاژ میکنند ولی باز بستگی به دکترتون داره

به من که دکتر چیزی نداد

نه منم 30هستم

ن منم ۳۰ بودم شیاف داده شبی ی دونه

من ۳۱ بودم،دکترم گفت روی مرزه،یه هفنه دیگه واسم سونو‌نوشته

نه زیر ۳۰ ولی استراحت و شیاف لازم داری دکتر داد؟

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلوها مامان مامان دوقلوها ۸ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری