من شنبه ۲۹ بودم چهارشنبه ۲۰ کلی درد کشیدم این فاصله سرکلاژ شدم اورژانسی
۳۰.
زیر شکمم سفت شده درد میکنه یکم
من دیروز سونو ان تی رفتم ۳۰بود دکترم گف خوبه.گفتم کم نیس گف ما۲۰به پایین سرکلاژمیکنیم.گف خوبه ۳۰برو دوهفته دیگ بیا
تاپیک قبلیتو دیدم شما چون کاهش زیادی داشتی باید سرکلاژ بشی
من ۲۶
مگه با ۳۰ سرکلاژ میکنن ؟؟ دکتر من ک گفت نیازی نیست که
من ۳۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.