کیا سرکلاژ شدن با طول سرویکس ۳۰

۸ پاسخ

من شنبه ۲۹ بودم چهارشنبه ۲۰ کلی درد کشیدم این فاصله سرکلاژ شدم اورژانسی

۳۰.

زیر شکمم سفت شده درد میکنه یکم

من دیروز سونو ان تی رفتم ۳۰بود دکترم گف خوبه.گفتم کم نیس گف ما۲۰به پایین سرکلاژمیکنیم.گف خوبه ۳۰برو دوهفته دیگ بیا

تاپیک قبلیتو دیدم شما چون کاهش زیادی داشتی باید سرکلاژ بشی

من ۲۶

مگه با ۳۰ سرکلاژ میکنن ؟؟ دکتر من ک گفت نیازی نیست که

من ۳۱

سوال های مرتبط

مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی
مامان lavin مامان lavin هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری