میگم تهوع من چرا تموم‌نمیشه 🥴😑😭

۸ پاسخ

قزدی یا اوغلان

من خوب شدم الان دوباره حساس شدم به بو ها

من از٩هفته هرروز دارم قبلا روزی۴بار داشتم الان روزی دوبار
هرروزصبح تهوع دارم

وای منم همچنان در حال بالا اوردنم

منم اینجوریم ولی هرروز یه قرص دمیترون میخورم صبح که بیدار شدم تا شب حالم و اوکی میکنه

قرص بخور ناشتا

منم بعضی روزا برمیگردم ب دوران اول

واااای چقدر بد
من تا ۱۰ هفته داشتم واقعااااا عذاب می‌کشیدم ها
مخصوصا صبح ها بود خیلی اذیت میشدم

سوال های مرتبط

مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 ۵ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری