۶ که خوبه حالا صب کن ببین ماه ۹ چیه
تو ک ۷ خواهر
برای من ماه های اول خیلی سخت میگذشت حالم خیلی بد بود یک روز به زور مبگذشت ولی حالا زود گذشته
منم تو ۶ گیر کردم🤧
تو که توی ۷ماهی💔🤣
اره واقعاپس دارم همدردای دیگه ای من فکرمیکردم فقط برای من6ماه دیرمیگذره بخدابقیه ماهام چنان تندتندمیگذشت خودمم مونده بودم ولی این 6ماه نمیگذره
من تو پنج گیر کردم😭😂
شش تموم کردی که دختر
چرا هفت تموم نمیشه 😭😭
تموم شده که
تقصیر فروردینه
البته شما الان وارد ۷ شدیا ۶ تموم شده
والا سوال منم هست ۶ ساله تو ۶ ماهگی گیر کردم تموم نمیشه😂هنوز یه هفته مونده
توکه ۷ ماهی
فروردین تموم بشه، همه ماه ها خوب میگذره🤣🤣
فروردینه که تموم نمیشه 🙁🙁
ما به لطف فروردین تو 5ماه گیریم هنو
ت ک وارد ۷ ماه هستی خاهر
منم تو ۶ گیر کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.