چرا این ۶ ماهگی تموم‌نمیشه وافعا؟😫😫😫😫

۱۹ پاسخ

۶ که خوبه حالا صب کن ببین ماه ۹ چیه

تو ک ۷ خواهر

برای من ماه های اول خیلی سخت می‌گذشت حالم خیلی بد بود یک روز به زور مبگذشت ولی حالا زود گذشته

منم تو ۶ گیر کردم🤧

تو که توی ۷ماهی💔🤣

اره واقعاپس دارم همدردای دیگه ای من فکرمیکردم فقط برای من6ماه دیرمیگذره بخدابقیه ماهام چنان تندتندمیگذشت خودمم مونده بودم ولی این 6ماه نمیگذره

من تو پنج گیر کردم😭😂

شش تموم کردی که دختر

چرا هفت تموم نمیشه 😭😭

تموم شده که

تقصیر فروردینه

البته شما الان وارد ۷ شدیا ۶ تموم شده

والا سوال منم هست ۶ ساله تو ۶ ماهگی گیر کردم تموم نمیشه😂هنوز یه هفته مونده

توکه ۷ ماهی

فروردین تموم بشه، همه ماه ها خوب میگذره🤣🤣

فروردینه که تموم نمیشه 🙁🙁

ما به لطف فروردین تو 5ماه گیریم هنو

ت ک وارد ۷ ماه هستی خاهر

منم تو ۶ گیر کردم

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان هامین🤰🤱 مامان هامین🤰🤱 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🍓قلب مادر❤️ مامان 🍓قلب مادر❤️ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان حلماخانم مامان حلماخانم ۶ ماهگی
مامان رستاوجوجه طلائی مامان رستاوجوجه طلائی هفته سی‌ودوم بارداری