خدایا این هفت ماهگی چرا هفت ساله😏😏

۹ پاسخ

وای من ۶ساله توی ۶ماهگی گیر کردم

ولی بنظرمن ۷ماه خیلی عالی بود زود داره میگذره برام

دقیقااااا

ولی بنظرم ۶ماهگی اندازه ۶ سال بود

منم هنوز تو ماه هفتم🥹🥹

انشالله به سلامتی بگذره

😅😅😅😅

هرجور بگیری همینطوری میگذره

ولی هشت ماهگی زود میگذره

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان ۴ ماهگی
مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری