۱۰ پاسخ

وای ۲۰ تا ۳۰ انگار صد سال

دقیقا

حالا ما ۳۰ هفته ها منتظریم بدنیا بیاد🫠

دقیقا
اصلا خیلی داره دیر میگذره کلافه شدیم

راست میگیا این بیست تموم نمیشه 😂😂

برا من سه چهارماه اول خیلی دیر گذشت خیلییییی چون حالم بد بود

بری تو ۳۰ هفته ب بعد ک اصلا نمیگذره😂

برای من خیلی زود میگذره🥲

در چشم بهم زدن ميرسي

منم منتظرم برم هفته ۳۰

سوال های مرتبط

مامان گندم🩷 مامان گندم🩷 ۵ ماهگی
مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیام مامان لیام ۴ ماهگی