چیکار کنم تبم پایین بیاد خیلی تب بدیه

۲ پاسخ

شیاف بزار و تن شویه کن اگه دیدی ادامه داره برو دکتر

شیاف دیکنوفناک بزار

سوال های مرتبط

مامان سجاد♥️ نگار مامان سجاد♥️ نگار ۴ سالگی