میتونم به پسرم شیر پاستوریزه بدم تو این سن

۹ پاسخ

من ازهمون۴ماهگی شروع به فرنی دادن کردم هرروزیه لیوان توفرنیش میریختم تاالان

زیر یکسال کم خونی میاره و فشار ب کلیه وهضمش برا زیر یکسال سخته

من یه ماهه به دخترم شبرگاو میدم

من دادم از ۶ ماهگی

فقط تو فرنی به عنوان نوشیدنی خیر

ی ماهم صبرکن

فقط میتونی تو فرنی اینا بریزی

لبنیات از 10ماهگی به بعد مجازه

ن زوده

سوال های مرتبط

مامان کوچولو🐣❤️ مامان کوچولو🐣❤️ ۱ سالگی
مامان امیرعلی وآراد مامان امیرعلی وآراد ۹ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی