سلام کسی به بچش تو این سن شیر پاستوریزه کمکی میده ؟؟؟

۵ پاسخ

آره من میدم هرازگاهی

شیر ماجان

من دادم اسهال شد

کمکی نه فقط در هفته یکی دوبار شاید بدم

چون اهن و املاحش پایینه اصلا فایده ای نداره فقط برای توی غذا استفاده بشه بهتره

سوال های مرتبط

مامان نیاراد💙🐣🍼 مامان نیاراد💙🐣🍼 ۱۵ ماهگی
مامان دلماه خانم🩷🥹 مامان دلماه خانم🩷🥹 ۱۵ ماهگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی
مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد