دوستان شیرخشک گیکوز کسی میده به بچش؟وزن میده؟

۶ پاسخ

دیگه نزدیکای یک سالگی به بعد بچه خیلی کم وزن میگیره هرکاریم کنی ،اینکه بتونی وزنشو حداقل ثابت نگهداری که پایین نیاد خودش کلی کاره

میگن نزدیک شیر نانه و خوبه

من استفاده کردم اصلا وزن نگرفت

من دادم عالی بود

الان نزدیک دوماه هیچ وزن نداده

اره من از تو بیمارستان میدادم بهش تا به الان اره عالی وزن دهی خیلی سبک هست بچه دل درد نمیشه

سوال های مرتبط

مامان کیان و مهیار🩵 مامان کیان و مهیار🩵 روزهای ابتدایی تولد