۴ پاسخ

من میدم دوتا قوطی خورده احتمالا بهش میسازع به اکثر بچه های که الفامینو می‌ساخت اینم میسازع ولی همه از دم یبوست گرفتن بچه ها باید درکنارش داروی یبوست بدی
پرکالری تر از الفامینو هست و بنظرم انگار وزن دهی بهتری داره و رفلاکس هم تشدید نمیکنه

بله من میدم

یکی تو گهواره کومیداژن میداد پیدا نمیکرد بیچاره بچه اش گرسنه مونده بود

شما بچتون این شیرخشک رو میخوره؟

سوال های مرتبط

مامان «رادمهرنورچشمم» مامان «رادمهرنورچشمم» ۱۴ ماهگی
مامان دخترا👩‍👧‍👧 مامان دخترا👩‍👧‍👧 ۱ سالگی