من فقط تو فرنی شیر پاستوریزه میریزم
زیر یکسال که ممنوعه عزیزم ولی بعد یکسال دیگه میتونن بخورن البته این شیرا که معلوم نیست چی هست همون شیر خشک سالمتر و مطمئنتره
هیشکی زیر یک سال نده خاهشا .. شیر پاستوریزع ویتامینی نداره شیر خشک غنی شده اس پر از ویتامین
شیر پاستوریزه خالی نباید داد باید تو فرنی اینا استفاده کنی یا یچی کلا قاطیش باشه اونجوری ما ادم بزرگیم شیر میخوریم دلپیچه میگیریم اونکه بچس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.