دخترا این همه ترشح برا چیههه سفید آبکی سه روز تاخیرم

۵ پاسخ

به نظرم بارداری من همیشه برا بارداری ابنجوریم

منم همین طورم چن روز

انشالله که مثبت بشیم همگی به امید خدا

منم ترشح زیاد دارم نوار میزارم منتظرم تاخیر بیفته

بی بی چک بزن گلی من توبارداری ترشحم اینطوره

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری