خانماافسردگی زایمان تاکی باهامونه

۴ پاسخ

تا وقتی آقایون دلگرمی بدن به خانوما 😑

ما ها که دوقلو داریم با این همه سختی و کار فکر کنم دو سه سال طول بکشه از این حال روحی دربیایم

من ک هنوز درنیومدم
بدتر اعصابم خورده حوصله هیچی رو ندارم همیشه سردرد باکمر درد دارم🥲😮‍💨

تا وقتی خودت بخای

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۱ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۵ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان هدیه حضرت علی مامان هدیه حضرت علی ۸ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی