تاکی بایدآروغ بگیریم

۴ پاسخ

تا چهار ماه آخرش خودش میزنه

من الان دیگه اگه بچه خواب باشه آروغ نمی گیرم میذارم همونجور بخوابه وقتی بیداره میگیرم

به نام خدا ۶ ماهگی😐😂

چقدر عاجز شدی😂

سوال های مرتبط

مامان نورا-امیرعلی مامان نورا-امیرعلی ۷ ماهگی
مامان Mahlin Janam مامان Mahlin Janam ۸ ماهگی
مامان آیهان🩵💙🧿🧿 مامان آیهان🩵💙🧿🧿 ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان آراس مامان آراس ۱۱ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی
مامان دوتاتربچه🫀 مامان دوتاتربچه🫀 ۹ ماهگی
مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان دُخمَلِ نازَم💕 مامان دُخمَلِ نازَم💕 ۱۰ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا ۹ ماهگی