تاچندماهگی بایدآروغ بگیریم

۹ پاسخ

من هم الانشم زیاد نمیگیرم .بچه غلت بزنه ب شکم بادگلوش کمتر میشه

میشه گفتگو رو چک کنید لطفا

تا موقه ای که بشینه

منکه تا دوماهگی گرفتم

من آروغ دخترم تا سه ماهگی گرفتم بعد که تونست بشینه و غلت بزنه دیگه نگرفتم ینی کلا تا سه ماهگی که سیستم گوارششون کامل نیس اروغ گرفتم بعد دیگه خودش میزد

پسر من الان به سختی آروغ میزنم خیلی کم پیش میاد آروغ بزنه

گفتن شیش ولی دختر من دو روز نمیزنه نمی‌دونم چرا انگار نداره

شما حالا حالا ها بگیر

تا ۶ ماهگی بعدش دیگه‌خودشون‌میزنن

سوال های مرتبط

مامان نورا-امیرعلی مامان نورا-امیرعلی ۷ ماهگی
مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۳ ماهگی
مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان عشقولها مامان عشقولها ۲ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی