تاچندماهگی بچه،حبوبات نخورم

۲ پاسخ

من میخورم ولی بعدش بلافاصله یا عرق نعنا میخورم یا زیره دم میکنم میخورم . شنیدم اگه کلا نخوری بدن بچه همون‌جوری عادت می‌کنه و همیشه با حبوبات اذیت میشه . نمی‌دونم چقدر درسته. بازم خودت میدونی چیکار کنی

کی گفته حبوبات نخوری؟🫥

سوال های مرتبط

مامان Arsalan🫀 مامان Arsalan🫀 ۵ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی