۲ پاسخ

من اوایل نمیگرفتم خیلیییی اذیت میشد. الان دو روز دیگه سه ماهش تموم میشه. شبا نمیگیرم، اذیت نمیشه. البته ب حجم شیری ک میخوره بستگی داره. وقتی کلا ده دقیقه شیر میخوره آروغشو نمیگیرم. اما اگر تایم طولانی تر بخوره، میگیرم

تا وقتی خودش بتونه بشینه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی
مامان ماه مامان ماه ۱۵ ماهگی