تاچندماهگی باید آروغ بگیریم؟؟

۶ پاسخ

بعضیامیگن تا ۶ ماهگی من این ماه تموم بشه برسن به ۵ شروع میکنم کمکی بدم بهشون از شر آروغ گرفتن راحتشم

پسرمنک غلت میزنه میفته روشکم خودش اروغ میزنه راحت شدم 😅

من تا ۴۰ روز گرفتم اروغشونو

دختر من الان دیگه نمیزنه... در روز زیاد تو بغلم میشینه یا راهش میبرم...

والا بعضیا میگن تا 6 ماه

تا وقتی ک کمکی بهش میدی

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۱۳ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی
مامان نورا-امیرعلی مامان نورا-امیرعلی ۷ ماهگی
مامان Mahlin Janam مامان Mahlin Janam ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۴ ماهگی