۶ پاسخ

سلام من دخترم تا دو ماهگی اروغ گرفتم الان چهار ماهشه خودش میبره پایین

سوال منم هست 😩

سوال منم هست

واسه اروغ زدن چیکار کنیم من یا نمیزنه یا دیر میزنه

منکه دیگه نمیگیرم

تا وقتی ک بتونه بشینه ۶ ماهگی اینا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩵 مامان دوقلوها🩷🩵 ۹ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱۳ ماهگی
مامان جان من مامان جان من ۱۰ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۶ ماهگی
مامان مامان دوقلوها🩷 مامان مامان دوقلوها🩷 ۱۷ ماهگی