میگن تا ۴ ماهگی ، تا معده اش ب غذا خوردن عادت کنه
تازمانی که دمر نمیشه باید بگیری وقتی که دمرشدروشکمش که میخوابه اروغش گرفته میشه
منتازه نمیگیرم🫢
تازه که یک ماه نشده شبا نمیگیرم ولی روزا میگیرم
وقتی بتونه بشینه
پسر من خودش دیگه از ۳ماهگی به بعد اروغ زد،
باید پیدا کنی ببینی چجوری اروغ میزنه راحت
مثلا
من پسرمو شیر میدادم پشت به خودم(کمرش رو به شکممم) میگرفتم سریعا اروغ میزد الانم همونه، تا بشینه سریع اروغ میزنه
تا وقتی که غذا بخوره ۵ ۶ماهگی
تاهرموقع دوست داشتی بگیر آروغ گرفتن یعنی بچه راحت میخابه معده اش اذیت نمیشه نفسش گیرنمیکنه
وقتی ب غذا میوفته دیگ لازم نیس من آخر 4 ماهگی غذا کمکی شروع کردم قبل اونم شبا نمیگرفتم خودش میزد یا نمیزد ب غذا اوفتاد دیگ لازم نشد خودش میزنه بعضی موقع ها
منک تا الان ۵ماهشه میگیرم تازه الان بزرگ ترم شده والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.