خیلی سخت نگیر من وقتی شیر میخورد میخوابید میزاشتم بخوابه بعد ۵ دقیقه صدای نق یا چیزی در میورد میرفتم سمتش بلند ش میکردم آروغ میزد دوباره میخوابید
اوایل انجام بده بنظرم خیلی خوبه از ۴ ماهگی دیگه نمیخواد چون خودش آروغ میزنه
سختیش اونه شیر دادی ب زور خوابیده حالا بلندش کن اروغ بزنه بیدار میشه دوباره از اول 😩😂
تا ۵یا ۶ماه بود آروع میگرفتم بعدش دیگ ن
من هنوزم میگیرم😅😅
تا ۶ ماهگی باید بگیری
تا وقتی که میشینه
من تا وقتی نشست گرفتم وقتی میشینه خودش دیگه اروغ میزنه
ما ک داریم میریم تو پنج هنوز میگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.