۹ پاسخ

خیلی سخت نگیر من وقتی شیر می‌خورد می‌خوابید میزاشتم بخوابه بعد ۵ دقیقه صدای نق یا چیزی در میورد میرفتم سمتش بلند ش میکردم آروغ میزد دوباره میخوابید

اوایل انجام بده بنظرم خیلی خوبه از ۴ ماهگی دیگه نمیخواد چون خودش آروغ میزنه

سختیش اونه‌ شیر دادی ب زور خوابیده حالا بلندش کن اروغ بزنه بیدار میشه دوباره از اول 😩😂

تا ۵یا ۶ماه بود آروع میگرفتم بعدش دیگ ن

من هنوزم میگیرم😅😅

تا ۶ ماهگی باید بگیری

تا وقتی که میشینه

من تا وقتی نشست گرفتم وقتی میشینه خودش دیگه اروغ میزنه

ما ک داریم میریم تو پنج هنوز میگیریم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۱ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان خالد مامان خالد ۱۷ ماهگی
مامان گندم عروسک🌾🩷 مامان گندم عروسک🌾🩷 ۱۵ ماهگی
مامان سوگند👶💖 مامان سوگند👶💖 ۷ ماهگی